Ga naar inhoud

grafisch stuurprogamma verdwenen na grote update Windows 10


mongje

Aanbevolen berichten

Na de grote update laatstleden is mijn stuurprogamma van de videokaart verdwenen :( .Ik heb een ATI Radeon 4XXX . Bij de eigenschappen staat nu  Microsoft basic display driver.Heb al geprobeerd stuurprogamma's van mijn videokaart de installeren maar het lukt niet. Hij vind de kaart niet. :blush: .

Met speccy staat dit bij graphics

 

ATI %AMD9552.1%
Manufacturer ATI
Model %AMD9552.1%
GPU M92
Device ID 1002-9552
Subvendor C.P. Technology (148C)
Current Performance Level Level 0
Die Size 190 mm²
Transistors 666 M
Release Date 2009
DirectX Support 10.1
DirectX Shader Model 4.1
OpenGL Support 2.1
Bios Core Clock 600,00
Bios Mem Clock 333,00
Driver version 15.200.1062.1004
ROPs 4
Shaders 80 unified
Count of performance levels : 1
Level 1 - "Perf Level 0"
 
 
 
Weet er iemand raad?
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.