Ga naar inhoud

Opstarten PC


GJP

Aanbevolen berichten

Hallo Dasle,

 

Het probleem is opgelost !!

 

De voeding was OK.

Ben dan nog eens gaan kijken in handleiding van het moederbord en daar staan diverse fout-codes vermeld dewelke - via LED's - op het moederbord kunnen verschijnen.

Zo zag ik dat wanneer de pc dus stopte na het eerste logo-scherm, er de code  ' b4 ' stond.

In de handleiding staat hiervoor :  ' USB hot plug ' .

Ik heb dan alle USB- kabels uit getrokken behalve deze van het toetsenbord en muis, en tot mijn verbazing startte de pc gewoon op.

 

Na één na één de aansluitingen te hebben terug geplaatst is de schuldige een USB-kabel dewelke van mijn card-reader naar de achterzijde van pc loopt om via een USB-aansluiting op de achterzijde,  nog extra USB-poorten te hebben aan de voorzijde van de computer.

 

Na loskoppelen van deze kabel werkt de pc dus weer prima en start direct op .

 

Bedankt voor uw antwoorden en raadgevingen.

 

Groetjes,

GJP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi te horen dat je het probleem hebt opgelost, en bedankt voor het melden wat dit veroorzaakte.

Hier hebben mogelijk andere mensen nog wat aan en dan wens ik je verder nog veel computerplezier :top:

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.