Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een game laptop. Natuurlijk heb ik zelf ook al veel rondgekeken, maar misschien dat jullie iets anders voor mij kunnen vinden. Mijn budget is rond €1100. Nu de eisen

- laptop word ook voor studie gebruikt dus hij moet tijdens word of browsen stil zijn. Ook moet de laptop er normaal uitzien. Dus alien ware en de meeste msi valt al weg.

- niet te dik/zwaar

- nieuw/ of via ebay/marktplaats bij advertenties die er een beetje fatsoenlijk uitzien. Als de laptop van amerikaanse ebay komt let ook op invoerrechten.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Hallo nka,

Ik heb een notebook gevonden, 15,6 inch, een Asus ROG gaming laptop. de specs zijn zeer goed, 15,6", Intel Core i7-6700HQ, 16GB, 1TB, 128GB SSD, NVIDIA GeForce GTX 960M, DVD, AC-WiFi. alleen is deze 199 euro duurder dan jou budget. Als ik een nieuwe laptop zou moeten aanschaffen zou het deze worden denk ik.

Mvg,

Sento_

Geplaatst:

Hallo,

We kunnen je uiteraard verder helpen met het aanschaffen van een nieuwe computer. Echter is het voor ons veel gemakkelijker als je dit stappenplan (klik erop) even invult en in dit topic zet. Zo kunnen we je een veel beter advies geven op maat.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.