Ga naar inhoud

[OPGELOST] mijn rechten?? discussie in een forum (niet pc-helpforum) verwijderen

Gast kommatje

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb een belangrijke vraag omtrent mijn rechten in volgende situatie:

Een tijdje geleden plaatste opende ik een discussie op een forum op het internet, maar deze is volledig uit de hand gelopen.

De andere leden hadden mijn vraag volledig fout begrepen en hebben me onrespectvol behandeld. Uiteindelijk waren er zo veel reacties dat ik niet meer op tijd op elke reactie afzonderlijk kon antwoorden, waardoor het nog meer uit de hand gelopen is.

Nu vroeg ik aan de moderator van het forum om de discussie te verwijderen, maar het enigste wat hij gedaan heeft is de discussie 'sluiten'.

Maar deze staat nog steeds op het forum.

Graag wou ik jullie vragen of ik hierbij bepaalde rechten heb?

Kan ik van de moderator eisen dat hij mijn discussie verwijdert op grond van onrespect en uit de hand gelopen zaken?

Of heb ik hierbij geen enkel recht en mag hij zelf beslissen wat hij ermee doet?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kommatje,

kunt u een linkje geven naar deze discussie? dan kan ik hem verwijderen voor u.

als u deze kan geven dan kan ik het direct regelen voor u.

ik bied u mijn welgemeende excuses aan voor de manier waarop dit gelopen is en u behandelt bent.

Yannick

forum admin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yannick,

Dank u wel voor uw snelle en lieve reactie.

Maar ik denk niet dat u de discussie zal kunnen verwijderen, want het gaat niet om een discussie op deze forum hier (dus niet pc-helpforum).

Het is een andere forum op het internet. Kan u daarvan ook de discussie verwijderen als u niet de moderator ervan bent? :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah op die manier, ik vond het al zo vreemd dat u maar 1 post had (dacht misschien een ander account) maar ik las het dus net iets verkeerd.

ik kan dat daar inderdaad niet veranderen, dat is iets wat ze daar moeten doen.

u zou het beste een berichtje kunnen doen naar een admin of eigenaar van dat forum met een verzoek of ze het topic willen verwijderen.

elke site heeft zijn eigen beleid daar over, maar als het een normaal forum is zouden ze uw vraag wel moeten behandelen en actie moeten ondernemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb al meerdere e-mails geschreven naar de moderator van het rubriek van het forum zelf en naar de moderator van de site zelf, maar het enigste wat ze tot nu toe hebben besloten te doen is het topic "sluiten". Dus niemand kan er nog een reactie op plaatsen, maar ondertussen kan iedereen de discussie wel nog lezen.

Dat kwetst me enorm, want het is helemaal uit de hand gelopen en de meesten hebben mijn vraag slecht opgevat, waardoor het helemaal uit de hand gelopen is.

Ik kon het zelf niet meer beheren, doordat ik niet op ieders vraag afzonderlijk kon reageren en mijn uitleg doen. Het ging zo snel...

Maar ik dacht dat ik misschien het recht had om dat te eisen van de moderator? (dat ze mijn discussie verwijderen) Aangezien ik deze discussie zelf heb opgestart en dat er veel onrespect is vertoond in de discussie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de registratie op dat forum heeft iedereen volgende regel onderschreven :

"Door u te registreren op dit discussiebord gaat u ermee akkoord dat u geen materiaal zult plaatsen dat wetens incorrect, onnauwkeurig, misbruikend, hatelijk, pesterig, seksueel georiënteerd, bedreigend of privacyschendend is of geldende wetten kan schenden."

Het lijkt me dat de laatste postings op zijn minst "pesterig" of zelfs "hatelijk" kunnen genoemd worden ... en dan heb ik het over dat "domme blondje". Je zou dus zeker van de beheerders kunnen eisen dat ze op basis van hun eigen regels de leden die deze topics hebben geplaatst zouden bannen (voor een periode zoals bepaald in hun regels). Maar het lijkt me daar eerder een "kliekje" te zijn, dat onder elkaar zo'n beetje leuk wil doen.

Indien niet ingegaan wordt op deze vraag, zou ik je aanraden om te blijven aandringen om het topic in zijn geheel te verwijderen (steeds verwijzend naar de eigen regels van het forum). Een deftige forumbeheerder zou daar - in dit geval - zeker moeten op ingaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi kape,

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb vanochtend weer een e-mail verzonder naar de moderator met mijn vraag om de topic volledig te verwijderen.

Maar momenteel heb ik nog geen antwoord verkregen.

En ik vrees dat ik ook geen positieve reactie zal krijgen, aangezien ik nu al meerdere emails heb verstuurd met dezelfde vraag.

In ieder geval, als het weer negatief is, dan zal ik hen op hun eigen regels duidden, zoals jij het hier vermeld. Ik vind ook dat ik het recht heb om te vragen de discussie te verwijderen...

Maar alleszinds bedankt voor je hulp. Ik hou je op de hoogte als ik een antwoord krijg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een klein vraagje: Indien ze mijn discussie toch niet willen verwijderen, wat kan ik hier dan verder ondernemen? Welke stappen moet ik doorlopen om het toch te laten verwijderen? (ik veronderstel dat ik wel rechten heb?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.