Ga naar inhoud

Afgesloten account, help me alstublieft!


RealMadrid1902

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik heb 2 accounts dus ook 2 e-mailadressen, dit 2e heb ik in september uit noodzaak moeten aanmaken omdat ik plots niet meer op mijn normale account kon en dus geen e-mails meer kon ontvangen. Dit heeft me 2 weken gekost vooraleer dit opgelost was en dit was plotseling dus ik weet niet precies wat ik gedaan heb. Minder dan een maand later had ik hetzelfde probleem. Ik veronderstel dat iemand anders op mijn account weer wou aanmelden dus ik kon opnieuw niet op mijn normale account/e-mailadres. De 2e keer is nu reeds meer dan een maand, ik ontvang geen enkele e-mail meer, ik heb daardoor al enkele belangrijke afspraken gemist. De laatste 2 weken probeer ik dagelijks verschillende keren op mijn account te activeren. Bij microsoft kan men u enkel helpen met u account of paswoord via een invullijst waarop nauwelijks informatie staat waarbij je kan aantonen dat dit wel degelijk uw account is. Ik kreeg telkens het antwoord dat het niet mijn account was en dat ik opnieuw de vragenlijst moest invullen, na verschillende keren kreeg ik zelfs geen antwoord meer. Ik heb dan op andere manieren geprobeerd om mijn account te activeren, dit hielp ook niet. Ik heb verschillende keren naar het nummer van microsoft gebeld, telkens sturen ze me ofwel door naar de site om opnieuw zo een vragenlijst in te vullen (wat dus helemaal niet helpt!) en 1x gaf iemand van de centrale me het antwoord: 'ik ben daar niet voor opgeleid, vul de vragenlijst in'. Ik heb dit dan opnieuw ingevuld zonder resultaat, sterker nog, ik heb als antwoord gekregen dat ik de vragenlijst te veel heb ingevuld en daarom hebben ze mijn account en e-mailadres afgesloten!!!

Nu weet ik niet meer wat gedaan en vandaar dat ik mijn verhaal hier deel op dit forum.

Kan iemand me alstublieft helpen! 

Ik heb mijn account dringend terug nodig, een nieuw account openen is geen optie zoals outlook me doodleuk voorstelt.

Heeft er iemand contactgegevens van outlook of mensen die er iets van kennen die ik via e-mail of telefoon kan bereiken en die me wel degelijk kunnen helpen met het heractiveren van mijn account en dat ik opnieuw toegang tot mijn account heb.

 

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi RealMadrid1902,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Je bent niet de eerste die met dergelijke problemen worstelt en je zal helaas ook niet de laatste zijn ... het enige wat je nog kan doen, als het via de reeds bewandelde wegen niet lukt, is je probleem op het Outlook.com-forum van Microsoft posten.

Volgens het antwoord van MicrosoftHelpt in dit topic hebben de mensen van hun eigen forum toegang tot de accounts.

Een gouden raad voor de toekomst: gebruik die hotmail-accounts voor spielerei en zeker niet voor echt belangrijke zaken ... daarvoor gebruik je beter het account van je provider of een gmailaccount waarmee héél wat minder van dergelijke problemen zijn.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.