Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen blauw scherm, pc hangt tijdens outlook na upgrade Kaspery

daarna bij het opstarten continu twee biepjes

memtest blijven vasthangen  :(

alvast bedankt   

Geplaatst:

Hallo

een Medion Erazer Intel Core i7 - 2700 CPU - 3.5 Ghz

windows 7 Home premium SP1

RAM 16 Gb

in bijlage verdere gegevens

alvast bedankt

Geplaatst:

Hallo

Bedankt voor uw reactie.

ik heb 4 latjes. Als ik probeer een screenshot  (opgeslagen in een Word document) er probeer bij te voegen krijg ik een 

grijzig beeld en is er niets meer met aan te vangen dan een pagina terug te gaan.

wat doe ik fout om een bijlage eraan toe te voegen?

met dank

groetjes

Geplaatst:

Verwijder eens de helft van de aanwezige geheugen reepjes en kijk of dit verbetering geeft.

Geeft dat geen verbetering dan wissel de twee die in gebruik zijn met de twee latjes die je verwijderd hebt, kijk wel even in de manual van je systeem welke sloten je dient te gebruiken bij twee geheugen repen.

Geplaatst:

bedankt voor je toffe hulp. ik ga het zo vlug als mogelijk proberen maar die PC opendoen daar ga ik zeker een dag voor plannen.

kwestie van tijd te hebben. alvast bedankt hoor. beste groetjes 

Geplaatst:

ik ga er woensdag aan beginnen eerder geen tijd gehad. hij doet het even wel en dan hangt hij weer vast. bij het opstarten dan weer biepjes en niets. na even wachten start hij weer. temp blijkt oke te zijn. alvast heel hartelijk bedankt om je hulp 

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.