Ga naar inhoud

Afdrukprobleem


Stefaan71

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik kan met mijn HP 2510 niet meer afdrukken. Er verschijnt iets als "vanwege een probleem met de huidige printerinstelling". Scannen lukt dan weer wel. Ik kan hem momenteel ook niet instellen als standaardprinter.

Ik gebruik windows 8.1

Graag uw hulp of advies.

Beste groeten,

Stefaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

haal de printerkabel los,

verwijder de printer uit het overzicht configuratiescherm/apparaten en printers

deïnstalleer alle printersoftware via configuratiescherm/programma's en onderdelen

herstart de pc

haal http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-Deskjet-2510-All-in-One-Printer-series/5157438/model/5157444 de meest recente drivers op voor jouw versie van w 8.1.

installeer de software, en denk erom: !! printer pas op de pc aansluiten als de software daarom vraagt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste falstring,

Ik heb gedaan wat je geschreven hebt. Echter ik heb net hetzelde voor. Enkel scannen lukt. Ik kan hem niet als standaardprinter instellen, er is geen venster daarvoor, ook geen venster afdruktaken. Er verschijnt: "Afdrukken in Windows is niet mogelijk vanwege een probleem met de huidige printerinstelling".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.