Ga naar inhoud

[OPGELOST] problemen met mijn laptob

sarolea

Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem hopelijk kan mij iemand daar mee helpen?

Mijn dvd werkt niet meer op mijn laptop Bij apparaat beheer geeft hij een foutmelding, kan het app.stuurprogramma voor dit app. niet in het geheugen laden, mogelijk is het stuurprogramma beschadigd code 39.

Ik heb ergens gelezen dat dit kan liggen aan de updates van windows.

Die heb ik inmiddels verwijdert van het afgelopen 12 mnd. maar hij blijft die foutmelding toch nog aangeven. De dvd wat ingebouwd zit is van het merk matshita vj-850 d ata device. mijn laptob is 13 mnd. oud.

Is mijn dvd speler defect of moet ik het ergens anders zoeken ??

Hopelijk kan mij iemand hierbij helpen.

Met vr. gr. Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

het eerste wat je kan proberen is de dvd-speler softwarematig uit Vista verwijderen.

Ga via start - configuratiescherm -systeem en onderhoud - apparaatbeheer naar apparaten weergeven. Selecteer daar de cd/dvd speler, rechtsklikken en installatie ongedaan maken. Als dat gebeurt is, kan je de laptop opnieuw opstarten en zal de dvd-speler gevonden worden als nieuw apparaat en automatisch geinstalleerd moeten worden.

Geeft dit geen resultaat dan is de dvdspeler waarschijnlijk stuk en die je die te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

code 39 wil eenvoudig zeggen dat het stuurprogramma ontbreekt of beschadigd is. Je zal dan ook waarschijnlijk met Vista werken. Even de juiste drivers op de site van de fabrikant gaan zoeken, downloaden en installeren en ook je windows updates terug installeren zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden, Ik hen mijn dvd speler op mijn laptob weer aan het lopen.

Ik heb het opgelost door in de registry editor de upperfilters en de lowerfilters te verwijderen. Daarna het systeem weer opgestart.

Deze oplossing gevonden op htttp://support.packardbell.com

Ik dank jullie allen voor jullie opties.

gr. jan :ciao:

kijk eens op je aparte partitie meestal (:D) genoemd

en kijk eens of er een mapjes staat met drivers daar zou het bij kunnen staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.