Ga naar inhoud

Gebruiken van JBL pulse 2 op MSI CR61 laptop

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

Ik ben al dagen bezig om mijn reeds aangeschafte JBL pulse 2 bluetooth speaker te gebruiken via mijn laptop. De reden dat ik de speaker wil gebruiken via bluetooth is omdat er een aux kabeltje vast zit in de poort waardoor het gebruiken via aux onmogelijk is. Hier zoek ik geen oplossing voor.

Waar ik wel een oplossing voor zoek is het installeren en gebruiken van mijn JBL pulse 2 via bluetooth vanaf mijn laptop. Wanneer ik via mijn bluetooth adapter (generic bluetooth adapter) een connectie maak met de box, dan geeft deze daadwerkelijk aan verbonden te zijn ( ook de box geeft dit aan ). Vervolgens geeft mijn laptop aan verschillende stuurprogramma's te moeten installeren. Na een tijdje zoeken geeft mijn laptop aan dat er geen stuurprogramma's gevonden kunnen worden/ geïnstalleerd kunnen worden waardoor ik vervolgens mijn box niet kan gebruiken terwijl deze wel verbonden is.

Nu heb ik gelezen dat mijn JBL pulse 2 gebruik maakt van een A2DP connectie die volgens onderzoek op internet niet ondersteund wordt in windows 7. Mijn vraag is waar kan ik een A2DP driver downloaden en hoe kan ik die op de juiste manier installeren?. Of zijn er andere mogelijkheden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast enorm bedankt!

Met vriendelijke groet,

Rob Luijten

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.