Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

 

PC met Windows 7.  Nadat de PC eerst vastliep tijdens het opstarten van Windows Live Mail, is het nu al zo ver gekomen dat het programma niet meer wil opstarten.  Ik krijg dan de melding: Windows Live Mail (2011) werkt niet meer.
Ik heb al enkele malen systeemherstel willen uitvoeren, maar ook dat helpt niet want ik krijg dan telkens de melding dat het systeem niet werd teruggezet.

Hoe kan ik nu het programma terug aan de praat krijgen ?

 

Dank bij voorbaat,

 

Dirk

Geplaatst:

Herstel Windows Live mail eens.

 

Sluit alle openstaande software.

Ga naar programma's en onderdelen en klik met de rechtermuisknop op Windows Essentials en kies verwijderen/ wijzigen.

In het volgende venster kies je voor alle Windows Essentials programma's herstellen.

Geplaatst:

Ik was daar al eens gaan rondneuzen, maar durfde niet verder gaan uit vrees al mijn bewaarde mails (pop3) te verliezen. In okt ben ik veranderd van provider, van Scarlet naar Telenet. Dus mijn oude Scarlet-mails staan nog in Pop3 in WLM. Zullen die mails dan verloren gaan door die aktie ???

mvrgr,

Dirk

Geplaatst:

Installeer Windows Essentials WLM 2012 over de oude versie heen. Dan heb je de laatste versie, welke alle gegevens van de voorgaande intact laat.

Geplaatst:

Beste Clarkie,

 

Ik heb jouw tip gevolgd, maar ik kan het programma niet wijzigen, enkel verwijderen.  Zie schermafdruk ik bijlage.

Dan heb ik de tip van VENG gevolgd en heb Essentials 2012 er boven geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet.  Ik krijg nog altijd dezelfde foutmelding - zie tweede bijlage.

 

Wat kan ik nog meer doen om het weer goed te krijgen ?

 

mvrgr,

 

Dirk Wentein

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Geplaatst:

Je Java software is verouderd.
Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand jxpiinstall.exe wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Blader naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen.
  • Klik vervolgens op jxpiinstall.exe om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.
  • Eventuele oudere java versies worden aan het einde verwijderd.


 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
dssrequest;a
sacore;a
{F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};f
emptyclsid;
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.