Ga naar inhoud

Gedeeld werkblad van thuis uit met 2 collega's

Ro_mien

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een oplossing voor volgend probleem...

Ik ben verkoper en ben vaak op de baan.

Ik heb een excelsheet thuis op mijn bureablad staan waarin ik de opvolging van mijn klanten dagelijk invul.

Nu zou ik dit excel blad graag willen delen met 2 andere werknemers van de firma, die dit ook vanop de firma kunnen aanvullen met opmerkingen (liefst ook een excel bestand dat op hun bureaublad staat).

Dus eigenlijk 1 bestand waar wij met 3 aan kunnen werken en dat ook altijd up to date is.

Is dit enigszins mogelijk??

En hoe ga ik hiervoor het best te werk?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bucky,

Dat heb ik natuurlijk al gedaan voor ik hier mijn vraag stelde.

Maar ik heb het antwoord nog niet gevonden om echt effectief op 3 verschillende pc's 1 gedeeld bestand te hebben staan (dus niet via webbrowser) dat altijd up to date is na het aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ro_mien,

je zult wel begrijpen dat als drie personen met eenzelfde bestand moeten kunnen werken, dat het dan op een plaats moet staan die voor al jullie drieën toegankelijk is. Als dat niet het bedrijfsnetwerk is of kan zijn, dan moet je het ergens op internet plaatsen. Mogelijkheden genoeg: Dropbox, OneDrive, en GoogleDrive zijn heel bekende. Je kunt van die plaatsen het bewuste bestand binnenhalen op je computer, er aan werken, en het daarna terugplaatsen. Jouw collega's kunnen hetzelfde doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Alpha erg bedankt voor je antwoord.

Ik ben wat gaan opzoeken over dropbox en hierdoor is het mogelijk dat we alledrie aan hetzelfde document werken.

Dit was exact wat ik zocht.

OneDrive en GoogleDrive vond ik niet echt professioneel, omdat je met je privé emailadres moet inloggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.