Ga naar inhoud

firefox / internet explorer

bernard

Aanbevolen berichten

waarom moest ik dan Firefox downloaden om tv te kunnen kijken op mij laptop, terwijl het alleen

met internet explorer ook gaat ?

Waarom staat onze discussie niet in het forum : internet en netwerk ? browsers , maar wel als ik

boven in de site : bekijk de nieuwe inhoud aanklik ?

Ik heb de afgelopen mailwisseling wel wat zitten wijzigen in de linker kolom , ik doe er een bijlage

bij dan kun je zien of alles weer goede staat ?

post-5507-0-86986900-1449911830_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom moest ik dan Firefox downloaden om tv te kunnen kijken op mij laptop, terwijl het alleen

met internet explorer ook gaat ?

Dat heb ik je toch niet opgedragen!!!!

Maar omdat ik bij ziggo tv kon kijken op mijn laptop moest ik Firefox installeren

In bericht 1 gaf je het zelf aan dat je firefox geïnstalleerd hebt.

Waarom staat onze discussie niet in het forum : internet en netwerk ? browsers , maar wel als ik

boven in de site : bekijk de nieuwe inhoud aanklik ?

post-9560-0-14990900-1449928692_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

SORRY , MAAR DAT WAS NIET VOOR JOU BEDOELT .

Dit was richting Ziggo , want als ik tv wilde kijken dan moest ik dit allemaal doen .maar achteraf blijkt dat het ook kan met internet explorer

Nogmaals sorry dat dit zo rot overkomt .

Wat het laatst betreft bedoel ik de kolom die links naast de afbeelding staat ( forum  enz. )

Maar deze is op het knipsel niet zichtbaar zie ik .

En daar heb ik de tijdsduur op een half jaar gezet , en ik weet niet meer waar deze op stond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je enkel jouw eigen gestarte topics zien dan klik je op items die ik gestart heb.

Wat het probleem met Horizon Go betreft in deze link lees je welke browsers compatibel zijn met Silverlight, dus daar zit het probleem niet.

Ziggo beweert echter dat Horizon Go niet werkt in andere browsers omdat Silverlight niet ondersteunt wordt.  :hmmmm:

Dan vraag je best even na bij Ziggo zelf na hoe ze daar bij komen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met  : of ik enkel mijn eigen gestarte topics wil zien .

En waar4 moet ik dan op klikken ?

In de bijgevoegde thumbnail van #15 heb ik afgelopen 6 manden aangeklikt

Volgens mij was dat inhoud   :     die ik niet gelezen heb

Maakt kan ik het beste doen ?

Wast betreft tv kijken op m,n lappie met Ziggo kan ik zeggen dat het een perfect beeld is

En dan dus zonder Firefox

En dan moet ik toch tevreden zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dus niet wat jij zelf wil zien als je klikt op Bekijk nieuwe inhoud., dat is een persoonlijke keuze.

Die keuze zal je hier moeten vermelden indien je de de bewuste instelling niet terug vindt op onze website.

Je tweede probleem.

Indien je tv kan kijken via internet explorer en je bent tevreden van Internet explorer heb je geen andere browser nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.