Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, zou het iets te maken hebben met dit item?

http://www.emerce.nl/nieuws/adobe-dicht-77-beveiligingslekken

Indien dit de reden mocht zijn, zou je toch mogen verwachten dat deze versie ook effectief op de PC blijft staan. De reden waarom deze telkens verwijderd wordt bij afsluiten en opstarten zou in principe niet aan een update mogen liggen.

Schakel - bij wijze van test - je antivirusprogramma eens (tijdelijk) uit. Download dan opnieuw de Flashplayer en sluit af en start opnieuw. Benieuwd wat er dan gebeurt ? Bedoeling is om te weten te komen of mogelijk dit AV-programma oorzaak zou kunnen zijn van de verwijdering ???

Geplaatst:

hallo, thanks, Norton volledig uitgeschakeld, opnieuw AFP geinstalleerd, PC afgesloten en opnieuw opgestart,

AFP werkt terug NIET meer,

Ik dacht even dat die problemen met de update de oorzaak kon zijn, maar helaas,

mvg,

Alain

Geplaatst:

De update zal zeker niet aan de bron gelegen hebben, dat is nu wel duidelijk. Maar helaas vind ik - ook via Googlen - geen gelijkaardig probleem, met een passende oplossing. Het blijft me dus een raadsel waarom een download, na installatie en heropstarten telkens verwijderd wordt. En dan gaat het nog niet eens om AFP an sich, maar elk ander mogelijk programma dat hierdoor geteisterd zou worden. Het vat met oplossingen (als dat er al was) is écht leeg. Geen enkel idee in welke richting we nog zouden kunnen zoeken, nu malware en het antivirusprogramma blijkbaar niet de oorzaak zijn ???

Geplaatst:

Spijtige zaak voor zo'n doordeweeks programma ... maar blijft een raadsel. Succes met je format ! En dan zullen we dit topic maar - onopgelost en met tegenzin - afsluiten, Pfff .... :thumpdown: :thumpdown: :thumpdown:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.