Ga naar inhoud

Hotmail.com

Michel53

Aanbevolen berichten

Mijn echtgenote heeft een account bij Hotmail.com en kan sinds enkel dagen niet meer aan haar mailberichten.

Zelf aanmelden gaat niet meer. Haar paswoord blijkt niet meer geldig te zijn ???? en en is een 'reclamemail' gestuurd vanuit haar account naar alle contacten in het adresboek. Volgens mij is haar account 'gehackt' en heeft de 'dader' het paswoord gewijzigd.

Kan iemand ons vertellen hoe ze haar mailbox terug kan krijgen (hoe kan je contact nemen met hotmail)?

Bedankt bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige manier om je wachtwoord terug te krijgen is door de geheime vraag te beantwoorden die je moet opgeven als je je account aanmaakt.

Als dat niet lukt, dan ga je naar iemand op zoek moeten gaan die dat account kan kraken (ik kan je hierbij helaas niet helpen), aangezien hotmail geen ondersteuning geeft in geval van verloren gegane wachtwoorden om gelijk welke reden (logisch ook, want het is een gratis service)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.