Ga naar inhoud

opstarten HP 15 notebook


Theo45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Over de eerste ACPI\HPQ6001 vind ik volgende info -> http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Hardware-and-Upgrade-Questions/HP-250-G2-Unknown-Device-ACPI-HPQ6001/td-p/5056511

Het zou hier gaan om een knop voor het draadloos netwerk e.v in of uit te kunnen schakelen.

 

De tweede zou gaan om het Intel® Trusted Execution Engine Interface driver.

Zijn er drivers voorhanden voor Windows 10 bij HP voor je systeem?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dasle,

 

ik heb de driver voor draadloos netwerk geïnstalleerd en daarna opnieuw opgestart, het onbekende apparaat in apparaatbeheer is nu verdwenen, dus weet ik nog nog niet wat dit was.

alleen de psi controller is er nog en daar is nog steeds geen stuurprogramma voor beschikbaar.

het probleem met het zwarte scherm en dicht doen en weer openen van de klep om door te kunnen gaan blijft bestaan, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dank aan collega Asus.

Het productnr zou niet NOS24EA#ABE zijn maar N0S24EA#ABE en dat is een HP 15-r248ns ... drivers (zelfs voor W10 64-bit) kan je hier ophalen.

Stel de juiste windows in en klk dan op de blauwe knop updaten.

Klik dan op drivers-chipset.

Ga dan naar Installatieprogramma en driver voor de Intel-chipset (versie van 6,3MB) en klik achteraan op downloaden 64 bit.

Sla het bestand sp69575.exe op.

Daarna dubbelklikken op het bestand en verder de instructies volgen op het scherm.

 

Na de installatie de pc hetrstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.