Ga naar inhoud

Advies aankoop desktop

bodl

Aanbevolen berichten

Hmm, dat is vreemd. Het tweede moederbord is in ieder geval wel wat beter uitgerust, maar de meerprijs van dit ASRock bordje is wel redelijk groot.

Overklokken is een mogelijkheid maar hoeft inderdaad zeker niet. Enkel de zwaardere overclocks kunnen leiden tot een instabiel systeem. Persoonlijk zou ik het bij moederbord #2 uit bericht #88 houden, voor deze lichte doeleinden is het ASRock moederbord de meerprijs niet waard.  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je advies wederom. Ben er blij mee dat je me zo vaak van advies voorziet en zo snel reageert!

Mijn eigen reactie was inderdaad ook om voor het tweede moederbord te gaan ipv het duurste. Fijn om dat bevestigt te krijgen. 
Ik heb gereageerd op de mail van Azerty en hopelijk wordt mijn order nu snel aangepast. Het bestellen heeft allemaal wat meer voeten in de aarde gekregen door dit "gedoe" met het moederbord. Ik had eigenlijk gehoopt om het systeem in huis te hebben voor de kerstdagen, maar dat zal denk ik lastig worden. Ach, we zullen wel zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.