Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook reeds enkele dagen. Bij het opstarten van Home'Bank via de snelkoppeling op het werkblad start blijkbaar ook Windows Installer op om een programma ArcReader (dat reeds geinstalleerd is) te installeren. Welke vreemde kronkel is dit ? Wie kan aangeven hoe dit verholpen kan worden ? Ik heb de snelkoppeling van Home'Bank al eens verwijderd en opnieuw geplaatst, maar het blijft foutlopen. Ik heb juist vastgesteld dat Home'Bank opstarten via start/programma's/... dezelfde fout geeft. Wie helpt ?

Geplaatst:

Is dit homebank van ING? Heb deze problemen ook gehad nadat ik een webcam had geinstalleerd. Gans het programma van homebank eraf gezwierd en een nieuwe versie weest halen. Probleem van de baan. groetjes

Geplaatst:

Bedankt, ik heb onder andere ArcReader, het prigramma dat Installer blijkbaar opnieuw wilde installeren eraf gegooid en het probleem was ook opgelost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.