Ga naar inhoud

Twee weken oude pc start niet meer.


Unyn

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb twee weken geleden nieuwe pc onderdelen gekocht en alles in elkaar gezet. Hij heeft het misschien voor 5 dagen super gedaan en nu wil hij niet meer opstarten. Als ik op de power knop druk dan draaien de fans (van de kast) maar voor een halve seconde en dan gaat alles weer uit. Ik heb alle kabels van de psu gecheckt en opnieuw in de mobo gestopt. Ik heb een andere power kabel gebruikt om te kijken of het aan de kabel lag, ook geen succes. Ik heb gecheckt of het aan de gpu lag door een oude gpu in mijn pc te doen, maar ik had hetzelfde probleem. Hij start soms wel op en soms ook niet, ik weet niet meer wat ik moet doen.. HELP! 

Dit zijn mijn specs:
https://gyazo.com/c4fa93c55997941224eba94a952b2308

Met vriendelijke groet,

Unyn
 

aangepast door Unyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

het verschijnsel dat 'fannetjes maar even draaien en daarna is de boel dood', duidt vrijwel altijd op een kapotte voeding.

zo'n voeding gaat eerder kapot dan de bekabeling, dus oké dat je de bekabeling checkte, maar een andere voeding erin zal pas duidelijkheid geven. 

een enkele keer blijkt in zo'n geval het moederbord overleden te zijn, maar zoals gezegd: eerst maar eens de voeding onder de loep nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.