Ga naar inhoud

adressen niet meer in contactpersonen

Brejen

Aanbevolen berichten

Ik heb in de map 'contacten' een hele boel contactpersonen staan.  Bij elke contactpersoon staan adres, telefoonnr, emailadres enz.

Wanneer ik outlook open en de tab 'contactpersonen' kies dan zie ik al de contactpersonen. In dit scherm zie ik ook het adres staan.

Wanneer ik nu een willekeurige contactpersoon open dan is het adresveld leeg.  

Enkel wanneer ik in het overzichtstab 'contactpersonen' sta is het adres zichtbaar. 

Blijkbaar zitten de adressen dus wel ergens opgeslagen maar ik kan ze niet (meer) bewerken. 

Weet iemand hier raad mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in bijlage zie je een voorbeeld. Op het tabblad is het adres zichtbaar. In het blad van de contactpersoon is het adresscherm leeg.

Ook als ik kijk onder 'thuis', 'werk' of 'overige' vind ik niets.

Wanneer ik outlook synchroniseer naar mijn smartphone dan staat het adres er wel bij.  Dus ergens moet het nog staan maar waar?

post-11713-0-24410000-1450459401.jpg

post-11713-0-25464400-1450459411_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt een oudere versie dan die ik gebruik maar ga eens naar Weergave wijzigen en kies eens personen. Momenteel is dit bij jouw visitekaartjes neem ik aan?

In principe als je dubbelklikt op het kaartje zou je het moeten kunnen bewerken in het venster dat je dan krijgt.

Kan ook zijn dat je in afbeelding twee waar Thuis... staat met het neerwaarts gericht pijltje je een fout vinkje staan hebt.

Dus even op het pijltje klikken en keuze nakijken.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de weergave terug kunnen aanpassen. Wanneer ik outlook open en op de tab 'contactpersonen' klik zie ik weer al mijn contacten in visitekaartvorm. Hierop is het adres ook zichtbaar. Wanneer ik dan een individuele contact open dan is er geen adres meer  (bij geen van de drie opties thuis, werk, overige). 

Dus het adres moet er wel ergens zijn maar bij de individuele contacten is het niet meer bewerkbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog iets ontdekt: wanneer ik een individueel contact open heb dan is het adresveld leeg (zowel bij thuis, werk als overige). Wanneer ik echter dubbelklik op de knop 'thuis' dan opent een nieuw venster om het adres in te vullen . Daar is het adres wel zichtbaar.  Het wordt echter niet in het gewone adresveld weergegeven;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook zijn dat je in afbeelding twee waar Thuis... staat met het neerwaarts gericht pijltje je een fout vinkje staan hebt.

Dus even op het pijltje klikken en keuze nakijken.

Met bovenstaande bedoel ik ....... staat het adres wel in de categorie die geselecteerd is? Dat als je dubbelklikt op het visitekaartje .....

post-9560-0-26936600-1450512627.png

....je onderstaand scherm krijgt, klik er op het pijtje achter thuis. Je krijgt een menu te zien waarin je nog meerdere selecties kan maken (§selecteer ze eens). Krijg je het adres nu wel te zien?

post-9560-0-30715400-1450512655_thumb.pn

post-9560-0-36183600-1450512864_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit even geprobeerd.  Bij telefoonnummes kan je meerdere opties aanvinken, maar bij adres heb je maar drie mogeljkheden.

Ik heb nu wel ontdekt dat wanneer ik op 'thuis' dubbelklik en daar het adres wel zie dat de postcode om één of andere reden gereduceerd is naar 1 cijfer ipv 3.

wanneer ik het postcode vervolledig wordt het adres plots wel weer zichtbaar.

Nu is de vraag natuurlijk waarom die postcode gewijzigd werd  (synchronisatie met HTC one?, alhoewel daarin postcode nog wel juist is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.