Ga naar inhoud

Probleempje Outlook 2010 & Windows 10


Sebas275

Aanbevolen berichten

Afgelopen Vrijdag heb ik een Update gedaan  van Windows 7 naar Windows 10.

Nu heb ik het volgende moeten constateren :

Als ik een mail verstuur vanuit Outlook naar iemand met Outlook - account komt het foutloos aan.

Als ik echter een mail verstuur naar een Gmail account dan krijgt de ontvanger de melding :

 

Gmail kan niet verifiëren dat dit bericht is verstuurd door kpnmail.nl *

 

* meer :

 

Spam en verdachte e-mails

Gmail helpt automatisch spam en verdachte e-mails te identificeren door virussen te detecteren, patronen tussen verschillende berichten te herkennen en te leren van de informatie die gebruikers geven door berichten als spam of phishing te markeren.

Als je op het label Spam klikt en een van de berichten opent, zie je bovenaan een waarschuwingslabel dat uitlegt waarom dat specifieke bericht in de map Spam is geplaatst. Als we een bericht verdacht vinden, markeren we het bericht met een waarschuwingslabel in je inbox.

Gebruik deze informatie om je te beschermen tegen mogelijk gevaarlijke of bedrieglijke berichten en om beter te begrijpen waarom een bericht al dan niet als spam is gemarkeerd.

Hier volgt een aantal voorbeelden van wat je te zien kunt krijgen:

 

Wat kan ik doen om dit probleem de wereld uit te helpen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.