Ga naar inhoud

Ontvangst- of leesbevestiging in Mail van Windows 10

Gaisja

Aanbevolen berichten

Hallo.

Sinds vorige week ben ik overgegaan naar Windows 10 en heb mijn Live Mail aan de kant gezet om de app Mail van Windows 10 te gaan gebruiken. Ik vind deze app (nog) niet zo prettig als Live Mail, maar hier moet ik misschien nog aan wennen.

Wat ik heel erg mis is dat ik nergens kan vinden hoe ik een ontvangstbevestiging of leesbevestiging kan aangeven in mijn te versturen mail.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bedankt vast,

Gaisja

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...

Beste de "ontvangstbevestiging of leesbevestiging" zit niet in de W10 mail app. ;) (komt misschien nog, want de mail app wordt elke maand opnieuw verbeterd)

De mail app ziet er wel heel mooi en modern uit, prachtige layouts, maar vond de Live mail toch veel handiger werken. ;)

Moest zelf dit jaar ook verplicht overstappen naar de W10 mail app.

Microsoft kondigde onlangs aan dat Live mail deze maand nog zou verdwijnen. Gaven wel nog een fix/update uit om de Live mail langer te blijven gebruiken, maar deze fix zorgde ervoor dat sommige merken van mijn Email clients niet meer werkte op de Live Mail. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.