Ga naar inhoud

marcelles

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Hallo allemaal

Dit lijkt me een goed forum om pc problemen op te lossen.

Mijn probleem is het volgende:

Sedert een hele lange tijd zit er een zeer irritante sirene (2 tonig) op mijn pc. Dit geluid komt op als ik bv aanhet scannen ben van norton en ook bij spy-bot. Ook gebeurt dit regelmatig als ik op internet ben. Het is een irritant rot geluid en nog hard ook. Het geluid komt overigens uit de systeemkast. Verder ben ik een leek wat een pc aangaat.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

groetjes Britta

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het probleem intussen opgelost. Kijk eens naar alle ventilatoren als jullie pcs aanstaan, bij mij klonk dit geluidje omdat een van mijn ventilatoren niet meer werkte en iets te warm werd. Na hem met een compresseur goed uit te blazen das alle stof weg was draaide die vent weer en had ik geen sirene geluid meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Wat ik echter niet begrijp is dat bij mij die sirene gaat als ik aan het scannen ben en soms als ik op internet ben.:bawling:Het is echt net een ambulance ofzo.

Dus niet als ik opstart of op msn ben of met andere programma"s bezig ben. De pc kan de hele dag aanstaan zonder dat dit geluid komt.

gr. Britta

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.