Ga naar inhoud

windows system

kruibeke

Aanbevolen berichten

beste allemaal

bij het installeren van photoshop Elemensts

krijg ik steeds het zelfdebericht:

c\windows\system 32\Autoew c.NT

het systeem bestand is niet gechikt voor

ms-dos en Microsoft windows toepassingen

kies sluiten of negeren

als ik op sluiten klik gaat hij verder met installeren

daarna blokkeerd heel mijn pc niks werkt nog naar behoren

na systeem herstel wat dan ook heel lang duurt,

gaat alles terug normaal

ik heb windows XP sp 2

wie weet raad ,

kruibeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor de respons, het probleem is opgelost photoshop elements geinstalleert en alles gaat prima,maar nu krijg ik telkens ik mijn pc opstart

een foutbericht:pchnotify.exe het programma moet worden afgesloten

zou dat iets te maken hebben met mijn vorig probleem?

ik werk met windows xp home edition.

grtjs kruibeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit programma houdt in de gaten of er een update voor PC help en tools beschikbaar is. De fout wordt als het goed is veroorzaakt door een automatische update van Microsoft Net Framework1.1 naar versie 2.0. Om dit probleem mogelijk op te lossen dient u in eerste instantie Microsoft Net Framework 1.1 of de al geïnstalleerde versie 2.0 te verwijderen. Dit kunt u doen door te klikken op start > configuratiescherm > software. Als het goed is krijgt u nu een lijst met geïnstalleerde programma's die u kunt verwijderen. Hier klikt u Microsoft Net Frameword 1.1 en/of 2.0 aan en kiest voor verwijderen. Als dat gebeurd is dient u handmatig versie 2.0 te installeren welke u kunt vinden via de volgende link.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5

Mocht dit het probleem niet plossen dan kunnen we deze melding alleen nog op de volgende wijze ongedaan maken.

- Klik start;

- Kies voor uitvoeren;

- Typ, MSCONFIG en druk op enter;

- Klik op het tabblad Opstarten;

- Vink het vakje voor, PCButton.exe, uit;

- Klik OK en start de PC opnieuw op.

Na opstart krijgt u een venster met een vakje welke u kunt aanvinken. Deze vinkt u aan en klikt op OK. Als het goed is zal het probleem nu wel verholpen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is vreemd,

het zou er echt moeten tussenstaan:

in msconfig bij het tabblad Opstarten

pchbutton of pchnotiyfy

deze uitvinken.

Wanneer het niet lukt kan ik via "hulp op afstand" uw pc even overnemen om het pc op te lossen.

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.