Ga naar inhoud

Tussen stop

bernard

Aanbevolen berichten

Ik hoor van kennissen dat die nooit overdag de computer afsluiten, lof slaapstand doen .

Ze zeggen dat ik gewoon de klep van de laptop dicht kan doen en as ik weer verder wil , dan gewoon de deksel open doen.

Het is natuurlijk wel gemakkelijk .

Wat zeggen de deskundigen hier van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De slaapstand is het eerste wat ik uitschakel na het installeren van Windows omdat ik het een nutteloze functie vind.

Als ik weet dat ik mijn laptop bijvoorbeeld gedurende de eerstkomende twee uren niet ga gebruiken dan sluit ik hem volledig af.

De slaapstand veroorzaakt bovendien regelmatig problemen met telkens een lange zoektocht naar mogelijke oorzaken / oplossingen en meestal eindigt zo'n zoektocht met het terugzetten van een herstelpunt of een image ... op dat moment doet ie het dan wel weer maar toch zit je dan met een aantal vragen : wat was nu de precieze oorzaak? ... komt ie vanaf nu wél elke keer uit de slaapstand ? ...

Wanneer ik moet kiezen tussen optimale bedrijfszekerheid of mogelijke herrie en onzekerheid dan is bij mij de keuze vrij snel gemaakt: geen slaapstand dus.

Subjectieve visie uiteraard, de kans is dan ook groot dat je hier zowel reacties van voorstanders als van tegenstanders gaat krijgen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.