Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Had je de eerste tip dan al zonder resultaat uitgevoerd?

 

Hi, 

I believe the backup task that you have got corrupted somehow and is causing this issue.

I suggest you try the following: 
1. Go to task scheduler (run taskschd.msc from RUN dialog OR from a command-prompt) 
2. Navigate under Task Scheduler Library->Microsoft->Windows->WindowsBackup folder
3. Delete AutomaticBackup task
4. Delete Windows Backup Monitor task
5. Try to re-configure file backup

In case you do not find these tasks in task scheduler UI, suggest doing the following: 
1. Open an elevated command-prompt
2. cd %windir%\system32\tasks\Microsoft\Windows\WindowsBackup
3. del AutomaticBackup
4. del "Windows Backup Monitor"
5. Try to re-configure file backup

Let us know if either of these workarounds was helpful.

 

 
Onderstaande vond ik nog terug en dis specifiek voor Windows 7.

 

 

Thanks for posting in Microsoft TechNet Forum.

 

According to your description, this would be caused by some corrupted files; I suggest you try the following steps to check how it works:

 

1.        Commonly Task Scheduler task image is located in:C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\WindowsBackup, please take a backup of WindowsBackup file and then delete it, then see if the issue occurs.

 

2.        Refresh the 'User_Feed_Synchronization' task:

 

1)   Right click 'Command Prompt' and select the 'Run As Administrator' option.

 

2)   In the command window, type the following command.

 

msfeedssync disable

 

msfeedssync enable

 

Bron: https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/6d9781e1-ac66-4488-b7d5-d09d8c26a9b0/win-7-backup-error-0x80041321?forum=w7itproui

 

Geplaatst:

Sorry maar lukt niet ; HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ CurrentVersion \ SCHEMA \ tasks \ SystemRestore \ SR  

 ik raak tot vet gedrukt ?????

 

De link die clarkie je meegaf in bericht #2 leidt naar 6 pagina's.

 

In geen enkele van deze pagina's is "HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ CurrentVersion \ SCHEMA \ tasks \ SystemRestore \ SR" terug te vinden ... waar precies vond jij die info terug ? ... :hmmmm: 

 

Klikte je al dan niet op clarkie zijn link ? ... en kwam je ook op onderstaande pagina terecht ?

 

56803f70356da-pagina.JPG

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dag marnixVP,

 

Op bericht 4 en 5 kwam geen reactie. Hoe ver sta je met het oplossen van het probleem?

Heb alle tips  geprobeerd maar niets lukt krijg  steeds andere meldingen  dat beschadigd of geknoeid maar andere codes dus ?????   en explorer 10of 11 kan ik ook niet binnenhalen dus werk ik nu met google chrome 

Geplaatst:

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.