Ga naar inhoud

Aankoop geforce 780TI of

Zardokar7

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

ik heb recent een nieuw scherm gekocht Acer Predator X34.  Scherm is ultrawide en heeft een resolutie van 3440 X 1440, 100 Hz.

Nu merk ik dat mijn pc dit niet altijd even goed kan afspelen bij nieuwere games.

Momenteel heb ik dit systeem:

I7 4770K

16gb DDR3 1600 mhz

Geforce 780TI

AX850 gold van corsair (850 watt)

Ik ga er vanuit dat ik vooral mijn pc grafisch dien te versterken (pc is ook al 3 jaar oud).

Nu vraag ik mij af wat de beste aankoop is, een 2de 780TI aanschaffen of een enkele 980TI aankopen. 

Heeft iemand goed advies voor me :)

Alvast erg bedankt!

Roel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tweede 780 Ti zal je zeker een performanceboost opleveren, maar aangezien die kaart toch al redelijk aan de oudere kant is zou ik overwegen om hem te vervangen door een GTX 980 Ti. Je kan dan eventueel nog voor je 780 Ti een mooie prijs krijgen. 

Performance van de 980 Ti is beter dan twee 780 Ti's in SLI, en in het algemeen zal je een enkele kaart je minder problemen opleveren. Waar je eventueel ook rekening mee kan houden is de nieuwe generatie van NVIDIA kaarten 'Pascal' die over een half jaar afgewerkt zou moeten zijn, met enorme verbeteringen ten opzichte van de huidige generatie kaarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.