Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een tijdje geleden starte bitdefender niet meer op en heb het dus moeten repareren. Toen werkte het weer goed maar als ik op herstellen druk bij 'er is nog nooit een update uitgevoerd' dan gebeurt er niets.

En als ik op 'nu bijwerken' druk dan blijf de update balk staan en komt er gewoon voltooien. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Geplaatst:

Ik had eerst avg maar ja,Ik ben getroffen door het probleem van avg. Dis mijn vertrouwen zwakte al een beetje af. En ik download veel dus ik dacht ik koop een betalende antivirus aan. Ik heb er 50 euro aan uitgegeven dus ik kan toch moeilijk mijn geld weg gooien. Op mijn 3 laptops werken ze prima dus daar niet aan.

Ik zal straks eens een hjt logje maken om te zien of het met virussen ofzo te maken heeft.

Geplaatst:

Bitdefender update niet zo veel, eerder met weinig maar wel volledige updates.

Ik heb dat probleem ook eens gehad, toen stond er iets verkeerds in de instellingen.

Ik heb er een screenshot bijgestoken van hoe het ZOU moeten zijn.

[ATTACH]1505[/ATTACH]

Staat het zo wel goed?

Zijn ook alle updates van Windows up to date?

post-1839-1417703789,5812_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik kan die instellingen niet veranderen (zie bijlage)

En windows updates kan ik niet binnenhalen omdat ik geen geldige serienummer heb van windows xp, maar er hangt wel een sticker op de -zijkant van mijn xp. Zou ik die kunnen ingeven dan?

post-1991-1417703789,633_thumb.jpg

Geplaatst:

Ja die licensie mag je zeker ingeven, tenzij die al gebruikt word door een andere pc.

Ik zie dat er bij Bitdefender ook "one pending issue" staat, welke is dat?

Is voor de rest je internetconnectie ok?

Geplaatst:

Mijn internet verbinding is oke voor zover ik weet

Maar wat bedoel je met one pending issue?

Ik denk dat ik de licentie code niet kan ingeven omdat iemand er nu xp pro op heeft gezet en de sticker is denk ik voor xp home, of maakt dat niet uit?

Geplaatst:

Gewoon die code eens proberen, Windows zal wel klagen als ze niet werkt.

Dat van die "One pending issue" staat bij jou vanboven, dat is als er een beveiligignding niet in orde is van Bitdefender.

Geplaatst:

Dat van die one pending issue is van dat er nog nooit een update is uitgevoerd op deze computer.

Bij update staat ook 'updateservice Bitdefender NIET BEREIKBAAR'

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Bij gebrek aan reactie zetten we een "slotje" op dit onderwerp. Mocht je dit topic toch nog willen heropenen, geef dan een seintje aan één van de moderators.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.