Ga naar inhoud

[OPGELOST] Bitdefender update niet meer

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden starte bitdefender niet meer op en heb het dus moeten repareren. Toen werkte het weer goed maar als ik op herstellen druk bij 'er is nog nooit een update uitgevoerd' dan gebeurt er niets.

En als ik op 'nu bijwerken' druk dan blijf de update balk staan en komt er gewoon voltooien. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst avg maar ja,Ik ben getroffen door het probleem van avg. Dis mijn vertrouwen zwakte al een beetje af. En ik download veel dus ik dacht ik koop een betalende antivirus aan. Ik heb er 50 euro aan uitgegeven dus ik kan toch moeilijk mijn geld weg gooien. Op mijn 3 laptops werken ze prima dus daar niet aan.

Ik zal straks eens een hjt logje maken om te zien of het met virussen ofzo te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bitdefender update niet zo veel, eerder met weinig maar wel volledige updates.

Ik heb dat probleem ook eens gehad, toen stond er iets verkeerds in de instellingen.

Ik heb er een screenshot bijgestoken van hoe het ZOU moeten zijn.

[ATTACH]1505[/ATTACH]

Staat het zo wel goed?

Zijn ook alle updates van Windows up to date?

post-1839-1417703789,5812_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.