Ga naar inhoud

en-joy-it

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje met betrekking to aanschaf van een nogal dure pc van het merk joy-it.

Dit merk wordt eigenlijk alleen op de duitse markt verkocht,en revieuws op internet vindt ik nauwelijks.

Een email aan de fabrikant leverde geen reactie op,en zoekende in forums kan ik ook niet echt gebruikers van dit merk vinden.

Is hier iemand die het merk kent,ermee werkt,of er ideeen /een mening over heeft?

De pc is dusdanig duur,dat ik niet zomaar via internet aanschaf over wil gaan zonder tenminste een paar antwoorden.

dit is een voorbeeld van de pc waar het om gaat (6 processorkernen,maar ze hebben ze ook van 8)

https://www.google.nl/search?q=joy+it+gaming+pc&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=bR6FVuOFNsTJOpfLgvAJ#q=joy+it+gaming+pc&tbm=shop&spd=1616072687778780472

Sommige mensen adviseren me voor dat bedrag een goede zelfbouwer te zoeken...die hetzelfde levert,voor minder....maar dan heb ik weer garantievragen..

Alle antwoorden zijn welkom,elk idee is welkom,en iedereen die reageert,alvast ebdankt,

en een fijne jaarwisseling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lijst heb ik voor  mezelf ingevuld,en het voornaamste dat ik ermee wil doen is film en editing terwijl ik op een 2e scherm van alles en nogwat dat anders is,- doe.(zoals hier mn probleempjes bespreken, het weer,de roddelsites ,heerlijkk simpele spelletjes die ik altijd win, en dergelijke)

:)

Ik denk dat er voor dat bedrag inderdaad een goede zelfbouwer te vinden is die de pc op film en muziek kan specifieceren.

Het frustreert en verbaast me wel dat er nagenoeg niets te vinden in aan reviews..bij zn dure pc.

Of hij is zo goed dat de gebruikers  pc verslaafd zijn geworden,en geen tijd hebben voor reviews,,,,en een andere reden kan ik niet verzinnen.

Voor nu even slotje. Wanneer ik tot daadwerkelijke aanschaf overga, of meer weet over dat merk ,kom ik erop terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.