Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey!

Goeie morgen!

De drivers voor de grafische kaart zijn geüpdatet. Dank u voor de tip in dat verband.

De tips van MS....

Ik heb op mijn C nog meer dan 40 GB space vrij, en op mijn D, waar de flight simulator staat, nog 481 GB vrij. Daar zal het dus niet aan liggen.

Ik heb nu dus wel mijn Virtueel geheugen wat verhoogd tot de aanbevolen waarde, we zullen nu afwachten wat dat als resultaat oplevert.

Ik hou je op de hoogte.

Greetz

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Hey!

Even melden dat nu, met verhoogd virtueel geheugen, het fenomeen zoals het zich voordeed op AZ januari 's middags, nu niet herhaald werd. De blauwe curve is mooi horizontaal op 2,26GB blijven verdergaan, en de Flight Simulator is niet gestopt.

Probleem dus schijnbaar opgelost.

Greetz

Jive1

Geplaatst:

Ik lees in je laatste bericht enerzijds een positieve evolutie na het aanpassen van het virtueel geheugen, maar anderzijds is dat bericht doorstreept ? ... :hmmmm:

Geplaatst:

Ja, sorry, die doorstreepte tekst is natuurlijk niet juist. Maar om een of andere reden is dat zo gebeurd, zonder dat ik dat wou, en ik vond het niet om die doorstreepte tekst te vervangen door gewone tekst... Dom van me? Maar ik vond het niet.

GreetJive1 - Belgium

Geplaatst:

Geen probleem Jive 1.

 

Ziet er - voorlopig - dus goed uit, mooi zo ... eventjes weer een paar dagen afwachten of deze positieve tendens zich doorzet.

 

Wordt vervolgd ... :)

Geplaatst:

Hey!

Mijn probleem is toch nog niet voorbij. Vanmiddag, weer hetzelfde, mijn FS2004 staat aan, maar zonder activiteit...
Na de middag is de FSD gestopt, de blauwe lijn is opgelopen tot 4,8GB en er is géén vrij geheugen meer. Op het beeld in bijlage staat wel 3618 MB vrij geheugen, maar dat is nu. Voordat de blauwe lijn plots daalde stond daar nog slechts 4 MB vrij geheugen.

Ik herinner me bij vorige gelegenheden ook enkele malen gezien te hebben, dat het vrij geheugen echt tegen de 'nul' aan stond telkens de fout opgetreden is.

En ik had vanmorgen zelfs nog mijn virtueel geheugen wat  hoger gezet, omdat ik meende te zien dat er reeds een dalende tendens was...

Ik heb n u al enkele jaren Windows 7, en mijn FS2004 werkt al die tijd eigenlijk goed, ne nu, sinds enkele weken dus, treedt herhaalde malen die fout op. En dan is dat praktisch altijd als de FSS2004 gedurende een relatief lange tijd, 1 à 2 uren, aanstaat maar niet actief.  Ik kan zoiets niet verklaren. Er is dan immers alleen maar het programma geladen, en alle addon 's zijn niet gelaten....

Wat me ook opgevallen is, dat is dat sommige programma's op mijn PC traag werken. Bijvoorbeeld Outlook mail start zéér traag, Facebook pagina 's openen zeer traag... IK weet niet of dat daarmee verband heeft, maar het zou misschien wel kunnen?

Graag nog eens goed nadenken, ... Misschien zal ik toch weer mijn Windows 7 moeten heropstarten?

Greetz

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.