Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu is die terug supersnel ,ook de opstart en de laptop ook is snel bij afsluiten. Bij verwijderen heb ik wel het het bovenste vakje aangevinkt. Wat het was weet ik niet meer maar iets belangrijk wat niet gedaan wordt door updates ,vernieuwen versie Chrome, geschiedenis wissen alsook Downloads leegmaken.

Reden voor de ingreep was dat Chrome bevroor, niks ging meer. Alsof Chrome gehackt werd door een site. De kleuren veranderen dan een beetje. Een tweede Chrome was ook niet geopend dan.

Enkel een geforceerd afsluiten deed Chrome eventjes normaal worden maar het afsluiten was dan in gang.

Dus ik denk dan ,Chrome eraf en erop zetten. Tabbladen en gn /ww blijven bij het oude. Iemand een idee?

Geplaatst:

Ik onthoud uit je verhaal dat je problemen had met Google Chrome en dat die zijn opgelost door het verwijderen van deze browser met inbegrip van het wissen van de browsegegevens, daarvoor zette je een vinkje.

Ondervind je momenteel nog problemen ?

Geplaatst:

Hoe je bladwijzer exporteert kan je op deze pagina vinden.

Ik had het ook aan de hand gehad.

Eerst had profiel verwijdert doch dat hielp niet.

Uiteindelijk had ik chrome verwijdert en alles wat ook met chrome op computer en in de register verwijdert.

Daarna opnieuw geïnstalleerd en toen werkt het goed.

Geplaatst:

Ja zoiets Stegisoft. Maar browesrgechiedenis en downloads verwijder ik op tijd. Wat onthoudt Chrome nog meer waardoor hij niet zo goed is al een nieuw geïnstalleerde Chrome ?

Geplaatst:

Bijvoorbeeld: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Google

Maar je moet google eerst verwijderen in configuratiescherm / programma en onderdelen en daar google verwijderen.

Daarna kan je de bovenste mappen verwijderen.

Register opruimen met CCleaner

Dan google opnieuw installeren na opstart.

Geplaatst:

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.