Ga naar inhoud

[OPGELOST] probleem met negatieven kopieerder.

Anneke Lentzen

Aanbevolen berichten

Hallo , ik wil voor de tweede keer mijn negatieven kopieerder aansluiten , in combinatie met ArcSoft Photoimpression 6.0 , maar dat lukt van geen kant . Ook het verwijderen lukt niet , om zo alles er weer opnieuw op te kunnen zetten . Hij zegt dan dat de parameter onjuist is of hij kan de scanner niet vinden . De kopieerder is gewoon aangesloten en staat aan , merk 'Zolid' van de Aldi . Heb er al zo'n 2800 dia's mee gekopieerd . Graag een oplossing voor dit probleem . Wie helpt mij ? Anneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je al eens gaan kijken naar apparaatbeheer of er daar soms een vraagteken staat?

Als het niet lukt om de software te verwijderen, probeer dan eens de software te verwijderen in veilige modus en Verbreek hierbij ook de internetverbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , allebei bedankt voor de reactie , heb het alleen niet uit kunnen proberen nog , want inmiddels werkt het spul weer , en geen idee waar het aan lag , en dat laat ik op dit moment maar zo . Maar als het weer nodig is , weet ik door jullie wat ik moet doen . Nogmaals dank . Leuk zo'n forum waar je elkaar kan helpen . Anneke Lentzen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.