Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu doet zich het volgende voor nadat ik de PC met de rescue disk had opgestart, heb ik een CD met daarop Windows Ultimate er in gedaan 

deze begon zich toen te installeren op de harde schijf en staat nu op de PC

Maar dat is eigenlijk geen legitieme schijf.

Dus je hebt nu een werkende pc?

Bij het installeren van windows 7 moet je toch een serienummer opgeven?

Als je het nummer hebt opgegeven dat op het etiketje van je pc staat, is er in principe geen probleem.

Geplaatst:

De Disk van Windows Ultimate die nu op de PC staat is een illegaal product deze vroeg niet naar een code

De PC is op dit moment aan het updaten en hoop ik dat de benodigde drivers kan vinden vooral die van de geïntegreerde video kaart want de beeld kwaliteit is niet echt 100%, de rest werkt naar behoren.

Ik hoop alleen niet dat ik op een gegeven moment krijg te zien op het scherm  ,,Dit is een illegale versie van Windows'' 

Op de recovery staan natuurlijk de juiste files voor een juiste werking van de PC.

Maar je hebt mij al een heel end op weg geholpen en ben je daar zeer dankbaar voor.

Mocht je nog wat suggesties hebben i.v.m. de installatie van de recovery hoor ik dat graag van je.

In ieder geval heel hartelijk bedankt voor je hulp.

Groetjes Jan Vos      

Geplaatst:

Welke versie van windows 7 stond er oorspronkelijk op je pc?

De PC is op dit moment aan het updaten en hoop ik dat de benodigde drivers kan vinden vooral die van de geïntegreerde video kaart want de beeld kwaliteit is niet echt 100%, de rest werkt naar behoren.

Zoek eens naar de chipset drivers van het moederbord.

Missschien dat het probleem opgelost is als je die installeert.

• 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.