Ga naar inhoud

ATI Radeon HD 3450

ebakker2

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Mijn grafische kaart ATI Radeon functioneert sinds Windows 8.0 niet helemaal goed meer. Ik krijg bij het bekijken van gifs (9gag)een donker wazig beeld dat na 10/20 seconden of zo normaliseert. Zowel in IE explorer als onder Chrome.

Voordat in W10 gebruikte kon ik in apparaatbeheer kiezen voor de grafische set

van m'n i7 (920)CPU. Dan werkte alles prima.

Ik zie dat nu niet meer staan. Ik kan de grafische kaart niet uitzetten, dan zie ik niets meer en moet ik een andere kaart inbouwen om e.e.a. weer op de rit te

krijgen. Ook kan ik geen aanpassingen in het BIOS vinden.

Welke Wizard Weet raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens gekeken of je wel of geen bijkomende aansluiting hebt op uw moederbord en bleek niet het geval.

Dat is heel vreemd want standaard zou dat normaal gezien erbij zitten.

Nu is de vraag of de videokaart stuk is of niet.

Dat is niet eenvoudig te zeggen.

Ga naar amd(klik) en klik bij Automatically Detect and Install Your Driver op Download now en laat het programma eens kijken of er een betere driver bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

autodetectutility.exe uitgevoerd.

Krijg melding.

"We kunnen geen stuurprogramma voor uw systeem vinden. Geen ondersteunde AMD hardware gevonden."

AMD_RADEON-HD3450--256MB-PCI_A03_R211909.exe ook weer eens geprobeerd. Geeft op dit moment goed resultaat.

Tot de volgende update maar die kan ik wellicht terugdraaien.

In apparaatbeheer staat de ATI 3450 nu met een uitroepteken, dus uitgeschakeld denk ik.

Dat is precies wat ik wilde. Maar de driver wordt met elke update waarschijnlijk weer vervangen door een W10 driver.

Dank voor de goede raad. Ik blijf voorlopig maar even zo doorgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als autodetectutility.exe geen hardware vind dan kan het zijn dat de videokaart stuk is.

Ik zou even naar een computerwinkel gaan en vragen om een nieuwe videokaart te plaatsen want zo duur is dat ook niet gezien het feit dat je met hd3450 goed weg kan, kan je ook een goedkoper versie van videokaart kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is daarom dat ik zeg dat je best naar de computerwinkel gaat want op dat moment moet je niet kopen want je kan eerst laten testen of het goed werkt.

Maar als je vindt dat er veel andere problemen zijn dan is een nieuwe computer zeker overwegend waard.

De reden in dit geval is dat vele kleine kosten soms de helft waarde van een nieuwe pc is.

Het is bovendien ook veel sneller dan wat je nu hebt als ik naar uw huidige videokaart ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.