Ga naar inhoud

woordvoorspelling

Borki

Aanbevolen berichten

Geacht forum.

Ik heb een Samsung tablet en een Sony tablet Z5. (android)

Wij gebruiken die veel om puzzelwoorden op te zoeken op de site: www.puzzelwoorden.nu

Op de tablet van Samsung werkt de woordvoorspelling perfect bij het opzoeken van een oplossing, dus je moet maar een paar letters ingeven en het woord komt tevoorschijn. Maar bij de tablet van Sony moet men het hele woord intypen. Vreemd is, dat dat alleen bij het opzoeken van een oplossing zo is, dus alleen in de categorie WOORDENBOEK.

Wanneer ik b.v. een woord wil toevoegen, werkt de woordvoorspelling correct.

Weet iemand daar een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de reactie.

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zal je moeten zoeken in de instellingen van je tablet. Het zal ergens staan onder "taal en invoer". Waar dit te vinden is, is waarschijnlijk afhankelijk van de Android-versie en het merk (misschien zelfs van het model).

Bijvoorbeeld bij mijn toestellen:

• Android 4.4.2 op Samsung: Instellingen | mijn apparaat | taal en invoer | Samsung toetsenbord | voorspellende tekst
  • Android 4.0.3 op Medion: Instellingen | persoonlijk | taal en invoer | Google toetsenbord | tekstcorrectie | correctievoorstellen

Succes,

Nokiaprox

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.