Ga naar inhoud

Krijg geen beeld meer na opstart problemen... HD kapot?


dreezy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Zit met de handen in het haar. Vanavond liep PC vast na opstart. Na heropstarten bleef hij hangen. Hij probeerde nog automatisch de c-schijf fouten te herstellen maar raakte niet verder dan 1%.HD tikte om de 5sec en raakte niet meer opgestart. Ik heb PC opengevezen en ontstoft. Alle kabels gecheckt en weer aangezet. Krijg niets meer nu... :-( zelfs geen signaal naar monitor meer... Iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een hd die tikt, die kan je gevoeglijk als afgeschreven beschouwen....

laptop openen gaat nog wel, maar weer in elkaar zetten is een stuk lastiger.

het lijkt erop dat je of iets beschadigd hebt, of de aansluitingen niet correct hebt gedaan.

op afstand is dit niet te beoordelen, dus een gang naar de pcboer-om-de-hoek is wat je te doen staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na heel lang wachten komt er toch leven in de PC. Hij probeert de c te controleren op fouten maar komt nooit verder dan 17%. Dit gaat overigens allemaal tergend traag... Daarna krijg ik het bericht dat de repair niet werkt en ik krijg opties. Maar niets heeft totnutoe gewerkt. Ik zit dus blijkbaar in de boot loop van win10 met waarschijnlijk een fout op mijn hdd. Ik liet net een chkdsk lopen en ook deze valt stil op 17%. De ETA blijft oplopen (na 20 min al aan 550 uren) Heel wat file segments (stuk of 15 op dit moment) zijn blijkbaar unreadable. Op dit moment progressie: 179979 of 988160 done, stage 17%, total 0%…, ETA 700:50:20 and counting... :(

aangepast door dreezy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.