Ga naar inhoud

Behalve lampje geen reactie


Feelies

Aanbevolen berichten

Hallo,

Gisteren heb ik mijn (volledig opgeladen) dell inspiron 15 3521 laptop van de netstroom gehaald om naar een andere kamer te brengen. Toen ik tien minuutjes later de laptop weer wilde activeren kwam er nul reactie. Het 'on'lampje brandt wel, maar dat is ook alles. Het scherm bleef volledig dood en de comp maakte ook geen geluiden als teken van leven. Sterker nog, de powerbutton indrukken zorgt er niet voor dat het lampje terug uitgaat, ook als ik hem lang ingedrukt hou. Uiteindelijk batterij moeten verwijderen om lampje uit te krijgen. Terug aan netstroom, precies zelfde verhaal: lampje gaat aan en niet meer uit, de rest van de computer reageert niet. Help!!!

Tot op dat moment alles perfect in orde. Geen blauwe schermen gehad of niks. Ik heb wel laatst de adapter moeten vervangen, en toen ik updatete (??) naar Windows 10 begonnen er allerlei programma's en apps te haperen. Toen teruggezet naar 8 maar hij bleef hier en daar wat nukkig. Maar dus geen ernstige foutmeldingen gehad... Iemand raad? Bedankt alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Feelies,

 

Dan ben ik bang dat je Moederbord het heeft begeven.

Je kunt nog even je HDD testen door hem eruit te halen en in bijv. een andere laptop/desktop te steken maar als er totaal geen reactie is dan is je moederbord hoogstwaarschijnlijk kapot.

Een moederbord van een laptop is heel lastig te vervangen en duur! Hoe oud is de Laptop? Zit er nog garantie op? Zoja ga ermee terug! 

 

Mvg,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Feelies,

 

Als het goed is kun je even checken wat falstring zegt, als je je oplader met je laptop verbind, springt er dan ergens op de laptop een lampje aan.

Bij de meeste laptops is het namelijk zo dat er dan een lampje aanspringt waaraan je kan zien dat hij oplaad.

 

Mvg,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.