Ga naar inhoud

Medion notebook en tablet in één

octopus

Aanbevolen berichten

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop of tablet, maar daar was ik nog niet helemaal uit. Totdat ik vandaag in de Aldi ( B) deze aanbieding zag staan :   

http://aldi.medion.com/md99720/be_nl/?refPage=aldi deze verschijnt zaterdag 23 januari.

Mijn vraag is of ik voor dat geld een beetje deftig ben geholpen, ik ga hem slechts gebruiken voor het bekijken van wat you tube filmpjes of uitzendingen gemist, of voor mailtjes, en de tablet op vakantie lijkt me wel handig. Ik ga in alle eerlijkheid zeggen dat ik verder niet zo'n kenner ben wat processor en grafische kaart enz betreft daarom stel ik mijn vraag hier. Alvast bedankt.

aangepast door octopus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het doel wat je schrijft is dat prima te gebruiken.

Verwacht wel niet te veel van de grafische kaart. (Je kan perfect youtube bekijken.)

Wilt je op vakantie gebruiken moet je wel de vraag stellen of je zonder G3 of G4 kan want dat zit er niet bij.

(ik dacht volgend jaar binnen de Europese unie zullen de prijzen overal hetzelfde zijn als nationale prijzen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het doel wat je schrijft is dat prima te gebruiken.

Verwacht wel niet te veel van de grafische kaart. (Je kan perfect youtube bekijken.)

Wilt je op vakantie gebruiken moet je wel de vraag stellen of je zonder G3 of G4 kan want dat zit er niet bij.

(ik dacht volgend jaar binnen de Europese unie zullen de prijzen overal hetzelfde zijn als nationale prijzen)

Bedoel je dan dat ik niet kan surfen in het buitenland met dat ding waar er wifi is? Ik kan het allemaal niet meer zo goed volgen de technologie, misschien moet ik mij maar eens goed laten informeren bij mediamarkt of zo. Alvast dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op vakantie gaat hebt je meestal ook Wifi en de tablet heeft wifi en op dat gebied is er geen enkel probleem.

Maar het kan ook zijn dat je op vakantie gaat dat er geen wifi of slechte wifi is dan is het heel gemakkelijk doch duurder om per G3 of G4 een verbinding te maken met internet. Dat is ook zo onderweg naar vakantie.

Als ik op vakantie gaat met mijn laptop dan heb ik altijd ook usb-4G-modem bij voor het geval er geen wifi is.

Uw tablet heeft enkel microUSB aan board zoals deze handleiding dat vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.