Ga naar inhoud

Outlook i.p.v. windows mail wil niet

beekman

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen om office outlook op mijn laptop te installeren.

Ik heb een office pakket geinstaleerd en wil outlook als standaard mail programma gebruiken maar ik heb al verschillende manieren geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen maar tot opheden wil het niet lukken.

Besturingssysteem is Vista

Ik heb het geprobeerd om het via instellen standaard progamma's te doen maar dit werkt niet.

Steeds komt er een kader met daarin de volgende tekst:

Fout bij het registreren van een VB Script-DLL Installeer opnieuw of voer Regsv32.exe Vbscript.dll uit om zelf de registratie uit te voeren. Het bestand voor de formulier cache c:\Users\Thijs\AppData\Local\Microsoft\FORMS\FRMCACHE.DAT is ongeldig. Neem contact op met de beheerder

Het opnieuw installeren van outlook heb ik ookal geprobeerd. Weet iemand een oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om ms outlouk als standaard in te stellen moet je dit doen:

Ga in Internet Explorer naar Extra/Internet-opties en kies voor het tabblad Programma's. Daar kan je dan je standaard e-mail programma instellen of krijg je dan de fout?

Ik heb deze oplossing geprobeerd maar ik krijg dezelfde fout!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.