Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

De laatste had ik 21-1-2016 een paar keer.

Zelf ben ik nog niet veel achter de pc bezig geweest dus dat was me niet opgevallen.

Via dat programma bleuscreenview gaf ook niks aan dus ik denk dat er niks zijn.

de laatste scan gaf ook niks meer aan van externe schijf.

Had je een idee waar die BSOD vandaan kwamen?

Geplaatst:

Volgens de logjes was de foutcode 109

En dit is wat microsoft daarvan zegt.

The CRITICAL_STRUCTURE_CORRUPTION bug check has a value of 0x00000109. This indicates that the kernel has detected critical kernel code or data corruption.

Veel wijzer worden we er niet van maar corrupte code of data kan komen van een virus-of malwarebesmetting, van het systeem zelf, van het geheugen, van de harde schijf of van een driver.

De eerste vier mogelijkheden zijn gecontroleerd en OK bevonden.

Als er dus nog steeds bsod's komen met deze foutcode, moeten we de drivers gaan bekijken.

Hou het in de gaten en zodra je weer een bsod hebt, bezorg je ons een logje van blue screen view.

Geplaatst:

wat mij op viel is dat pc niet meer in slaapstand gaat, dat zei me vrouw ook al de gehele week.

Dus dacht stel hem  in de dat hij in energiebeheerschema  gebalanceerd (aanbevolen) stand kwam te staan zodat hij in slaap stand (na 20 minuten) kon komen, ook had ik aangepaste teken grote naar 150%  gezet.

en na 10min starte de pc weer op toen had ik weer een BSOD 0x109 zie mini dump.

Ondertussen heb ik alles weer terug gezet in normale stand

minidump 30-1.txt

Geplaatst:

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Geplaatst:

Probeer eens of je de nieuwste drivers voor je grafische kaart kan installeren.

Ga naar deze pagina.

Scroll even naar onder en klik op de eerste oranje knop met Download.

Het bestand radeon-crimson-15.12-with-dotnet45-win7-64bit.exe opslaan.

Daarna met rechts op het bestand klikken en kiezen voor uitvoeren als administrator.

Verder de instructies van de installatieprocedure volgen.

Herstart daarna de pc en kijk of het iets heeft uitgehaald.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.