Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vandaag was het weer raak BSOD zat in slaap stand en moest bij me vrouw haar account toen liep hij weer vast.

 

Had gisteren nieuwe bestand radeon-crimson-15.12-with-dotnet45-win7-64bit.exe geinstalleerd.

dumpfile.txt

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

En steeds diezelfde foutmelding.

 

Bij de volgende blue screen doe je het volgende nadat de pc opnieuw gestart is.

 

Ga naar start, typ eventvwr.msc in het zoekvak en klik op OK.
Dubbelklik op windows logboeken.
Dubbelklik op het logboek voor systeem.
In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.
Bij geregistreerd selecteer je afgelopen uur en klik op OK.
Klik in de rechterkolom bij acties op gefilterd logboek opslaan als... .
Bepaal de lokatie en noem het bestand SysLog om op te slaan.

Doe nu hetzelfde voor het logboek toepassingen en noem het bestand AppLog.
Je kan nu beide bestanden (SysLog.evtx en AppLog.evtx) samen inpakken in 1 zip bestand en dit zip bestand als bijlage toevoegen aan een volgend bericht.
 

Geplaatst:

Je hebt het prima gedaan.

Helaas helpt de informatie ons niet echt vooruit. :(

 

Kan je eens kijken of je de onderstaande bestanden nog terugvind.

D:\Henk\AppData\Local\Temp\WER-82640-0.sysdata.xml
D:\Henk\AppData\Local\Temp\WERA4D1.tmp.WERInternalMetadata.xml

Ze staan in een verborgen map en die zal je dus eerst moeten zichtbaar maken.

Open de verkenner, klik op links boven op organiseren en dan op map- en zoekopties.

Ga naar de tab weergave en scroll even naar onder.

Selecteer verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en klik op OK.

 

Als die 2 bestanden er nog zijn, pak ze dan ook in en voeg het zip-bestand als bijlage toe aan eeen volgend bericht.

Geplaatst:

Had in mapopties, verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en op toepassen en ok geklikt.

 

Had gekeken wat je zei in mijn account maar ook in me vrouw haar account en beiden staan nergens in ook via zoeken geprobeerd.

Geplaatst:

De slaapstand zorgt wel meer voor problemen.

Schakel de slaapstand dan eens uit en kijk of dit iets verandert aan de situatie.

 

 

Ga naar de map D:\Henk\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER

en pak alle submappen daarvan in in een zip-bestand en voeg dit bestand toe aan een volgend bericht.

Je mag dit ook doen voor het account van je vrouw.

Geplaatst:

Had nu via energie beheer pc nooit in slaapstand aan geklikt, dan kost ff wat meer stroom  :)

 

had WER op gezocht en via mijn kant kon ik wel een zip bestand maken maar via van me vrouw niet werd geweigerd

 

 

WER.zip

post-6332-0-11009700-1454762348_thumb.jp

Geplaatst:

Helaas hier ook niets waarvan de datum ongeveer klopt met de blue screens.

Log eens in met de account van je vrouw en probeer of je dan wel die zip kan maken van de map

...\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER

 

Kan je ook eens kijken naar de map C:\Documents and Settings

Daarin staan normaal de gebruikte accounts.

Als er behalve de accounts van jou en je vrouw, openbaar en default nog andere accounts zijn; mag je daarvan ook proberen de map

...\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER te zoeken en te zippen.

Geef wel telkens de accountnaam mee in de naam van het zip bestand.

Geplaatst:

Moest eerst via Google uitzoeken wat document en setting was  ;)

Ik heb wat plaatjes gemaakt waar ik zoal gezocht heb.

 

Je kunt dan zien welke account niet wou.

In het opstartscherm van account staat alleen henk loekie gast dan zal de rest overbodig zijn maar daar zitten weer slotjes op

 

 

post-6332-0-72212300-1454865163_thumb.jp

 

alleen die van me vrouw lukte wel te zippen

 

post-6332-0-93143800-1454865055_thumb.jp

post-6332-0-39258100-1454865084_thumb.jp

post-6332-0-55522800-1454865119_thumb.jp

post-6332-0-79991500-1454865146_thumb.jp

account loekie WER.zip

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.