Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Zowel processor als geheugen en harde schijf worden normaal belast en hebben ruim reserve.

Geen enkele indicatie dat hier de oorzaak van een freeze moet gezocht worden.

Ik heb alles nog een doorgenomen en ik heb ergens een foutje gemaakt.

Ik had er over gekeken dat je win 10 gebruikte toen ik de nieuwste drivers voor je grafische kaart aanbood en heb toen deze voor windows 7 en 8 genomen.

De nieuwst drivers voor win 10 kan je hier downloaden.

Installeer deze en kijk of het ies oplost.

Geplaatst:

Heb die clean install gedaan van de driver, maar nog geen 10 min later had ik weer hetzelfde. Denk je dat het aan mijn grafische kaart zelf ligt? Ik was van plan deze binnekort toch te vervangen, misschien ineens doen als het probleem daar kan liggen!

Geplaatst:

Het probleem kan inderdaad bij de grafische kaart liggen.

Als je toch al zinnens was om een andere kaart aan te schaffen, dan is nu wel het goede moment.

Laat maar weten welke kaart je hebt aangeschaft en of het iets veranderd aan de freezes.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn probleem is opgelost, bij aankoop van mijn nieuwe grafische kaart had ik ook meer watt nodig, jammer genoeg zat er een productie fout in mijn voeding, waardoor mijn harde schijf overbelast is geweest en deze is nu voor het schroot. Dus ik weet nu niet of het lag aan de grafische kaart of de harde schijf. Maar in ieder geval ben ik ervan verlost. 

Kweezie Wabbit, enorm bedankt voor al de hulp en moeite.

Geplaatst:

De voeding wordt inderdaad al eens vergeten als mogelijke oorzaak van problemen.

Als je verder geen vragen meer hebt, mag je dit onderwerp  afsluiten.
Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Nog veel computerplezier  :ciao:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.