Ga naar inhoud

Mappen van outlook verplaatsen naar webmail telenet

harryvb1

Aanbevolen berichten

Via exporteren/ importeren kan je volgens mij enkel contactpersonen en agenda verplaatsen.. dus geen mappen.

Het zou ook handig zijn als je zou vermelden welke mappen je wil verplaatsen naar de webmail..... Eigen aangemaakte mappen of mappen van een ander niet telenet account?????

Het lijkt me verder ook niet kunnen dat je een map vanuit Outlook naar je webmail kan verplaatsen.

Je kan wel een map aanmaken in je Telenet webmail en die verschijnt dan ook in Outlook.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf maak gebruik van IMAP maar maak eens in je telenet webmail een nieuwe map aan.

Ga dan naar Outlook, de nieuwe map zou er aanwezig moeten zijn (kies eventueel verzenden/ ontvangen).

Plaats dan een e-mail in die nieuwe map in Outlook, die e-mail zou na synchroniseren ook aanwezig moeten zijn in je webmail.

Zo kan je wel de e-mails in de webmail krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via exporteren/ importeren kan je volgens mij enkel contactpersonen en agenda verplaatsen.. dus geen mappen.

Via exporteren/ importeren kan je volgens mij enkel contactpersonen en agenda verplaatsen.. dus geen mappen

Probeer dat eens Clarkie en open het in kladblok en dan ziet je wat er allemaal in staat.

Ik was misschien niet duidelijk genoeg..... het exporteren/importeren in de Webmail van telenet laat enkel contactpersonen en agenda toe. Dus geen mappen.

Juist nieuwe map "test" aangemaakt in telenet webmail, deze is niet te zien in outlook.

Hoe synchroniseer ik trouwens?

Verzenden en ontvangen bedoel ik ermee.

Ik gebruik dus IMAP en kan helaas niet testen wat met pop mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als men POP3 gebruikt download men enkel de nieuwe mails naar je mailprogramma, mappen synchroniseren en dergelijke lukt hier niet mee.

Met IMAP synchroniseer je zowel in als uitgaande mails en eventueel je mappenstructuur met je webmail/ mailserver, zo is het mogelijk dat men zowel op een pc, tablet, smartphone als ook online steeds toegang heeft tot alle mails.

Verstuur je via webmail een mail kan je deze ook terug vinden in de map verzonden van al je overige apparaten nadat ze verbonden zij geweest met de mailserver.

Verwijder je een mail zal deze ook op alle apparaten verwijderd zijn na synchronisatie met de mailserver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.