Ga naar inhoud

VGA Bracket

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Ik heb vorig jaar, via een online shop een Asus EAH5450HD kaart gekocht.  In tegenstelling tot andere landen werd deze kaart enkel met een High Profile bracket geleverd.  Mijn Dell OptiPlex 755 SFF desktop PC is enkel uitgerust met Low Profile brackets.  Bij levering heb ik mij beholpen door de bracket te verwijderen.  Ik nam contact op met de leverancier, die inmiddels failliet verklaard werd, maar deze kon mij niet helpen.  Een andere online shop alsook de Asus klantendienst konden mij niet van dienst zijn.  Ik vond het artikel op Amazon maar de leverancier was niet bereid om het artikel vanuit Amerika naar hier te verzenden.  Heeft a.u.b. iemand een idee waar ik zo'n brackets zou kunnen kopen / bestellen?  Het DB-15 gedeelte kan van de kaart gehaald worden.  Ik zit mogelijk met een defecte monitor dus mocht blijken dat ik het scherm moet vervangen zou ik de DB-15 connector van de kaart willen halen, zodoende de kaart slechts één sleuf in beslag zou nemen in plaats van twee.

post-35324-0-32936500-1453391128.jpg  post-35324-0-58675200-1453391128.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.