Ga naar inhoud

Computer gaat aan, maar loopt vast bij windows icoon.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste helpers,

Mijn computer gaat wel aan maar loopt vast bij het Windows icoon. Dixons vertelde mij dat het aan mijn video kaart lag, die heb ik vervangen en in laten zetten door Dixons. Helaas nog steeds met het zelfde probleem. Daarna werd mij verteld dat het aan mijn beeldscherm lag, ook die heb ik vervangen. Helaas wilt hij nog steeds niet verder dan het Windows icoon. Ik heb Windows 10 vervangen naar Windows 7 maar nog steeds laad hij niet verder... Zelfs met CD wilt hij niet opstarten. Ik trek me haren uit me kop want ik weet gewoon niet wat er aan de hand is.

Wie o Wie kan mij helpen? Alvast bedankt voor uw tijd!

Met vriendelijke groeten Robin

Geplaatst:

Je gaat naar een pc hersteller die je een nieuwe videokaart plaatst en een nieuw beeldscherm laat kopen en nog steeds problemen? Dan zou ik toch eens goed mijn gedacht zeggen bij Dixons en eisen dat ze het probleem fatsoenlijk oplossen want blijkbaar heb je een hoop kosten gedaan voor niets.

Maar de computer moet toch volledig correct opgestart zijn bij Dixons of niet?

Trouwens gaat het over een desktop of laptop, want dat is me ook niet 100% duidelijk.

Vermeld in het volgend bericht ook het merk, model en modelnummer van de computer.

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.