Ga naar inhoud

pc probleem ( vista )


zottendre

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een probleem met mijn computer

mijn computer loopt steeds vast in de opstart soms start hij tot het bureaublad op het scherm komt maar dan zit hij vast en kan ik hem alleen uitzetten met de powerknop lang in te houden .

hoe kan ik dit oplossen ?

alvast bedankt voor iemand die me kan helpen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

volgens ik hier kan uit maken want ik ben maar een leek in computers moet ik eerst in de bios tijdens het opstarten iets veranderen

en als dat allemaal gebeurt is op ok dan de pc opnieuw opstarten met de usb stick in de computer

ps heb net  die windows7live op usb opgeladen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb rufus op mijn usb stcik staan en heb daarna PCW+PCH_RESCUE_DISK_x86_001 er op gezet

en nu start ik mijn andere pc met het probleem maar deze loopt met het laatbalkje  microsoft corporation  en ik heb de usb in de pc zitten . doe ik iets verkeerd ?

alvast bedankt voor jullie hulp en jullie geduld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb rufus op mijn usb stick geplaatst daarna heb ik PCW+PCH_RESCUE_DISK_x86_001 op de usb stick gezet.

dus nu start ik de pc op met mijn usb stick in de pc maar pc loopt al vast bij het laadbalkje  microsoft corporation  dus moet ik deze weer uitzetten met de powerknop 10 sec in te houden .

voor ik de pc terug kan proberen op te starten moet ik de pc helemaal van de stroom afhalen door de powerknop achteraan op de pc uit te zetten en deze na een 5 tal minuten terug aan te zetten maar hij loopt steeds vast soms voor het bureaublad komt hoe kan ik dit probleem oplossen alvast bedankt voor jullie hulp en geduld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de bedoeling dat je Rufus op een stick zet, het is de bedoeling dat je de ISO met behulp van Rufus op de stick zet ... da's dus niet hetzelfde.