Ga naar inhoud

pc probleem ( vista )


zottendre

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een probleem met mijn computer

mijn computer loopt steeds vast in de opstart soms start hij tot het bureaublad op het scherm komt maar dan zit hij vast en kan ik hem alleen uitzetten met de powerknop lang in te houden .

hoe kan ik dit oplossen ?

alvast bedankt voor iemand die me kan helpen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

volgens ik hier kan uit maken want ik ben maar een leek in computers moet ik eerst in de bios tijdens het opstarten iets veranderen

en als dat allemaal gebeurt is op ok dan de pc opnieuw opstarten met de usb stick in de computer

ps heb net  die windows7live op usb opgeladen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb rufus op mijn usb stcik staan en heb daarna PCW+PCH_RESCUE_DISK_x86_001 er op gezet

en nu start ik mijn andere pc met het probleem maar deze loopt met het laatbalkje  microsoft corporation  en ik heb de usb in de pc zitten . doe ik iets verkeerd ?

alvast bedankt voor jullie hulp en jullie geduld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb rufus op mijn usb stick geplaatst daarna heb ik PCW+PCH_RESCUE_DISK_x86_001 op de usb stick gezet.

dus nu start ik de pc op met mijn usb stick in de pc maar pc loopt al vast bij het laadbalkje  microsoft corporation  dus moet ik deze weer uitzetten met de powerknop 10 sec in te houden .

voor ik de pc terug kan proberen op te starten moet ik de pc helemaal van de stroom afhalen door de powerknop achteraan op de pc uit te zetten en deze na een 5 tal minuten terug aan te zetten maar hij loopt steeds vast soms voor het bureaublad komt hoe kan ik dit probleem oplossen alvast bedankt voor jullie hulp en geduld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de bedoeling dat je Rufus op een stick zet, het is de bedoeling dat je de ISO met behulp van Rufus op de stick zet ... da's dus niet hetzelfde.

 

Nam je de handleidingen door en heb je deze stap voor stap gevolgd bij het prepareren van de USB-stick ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb alles stap voor stap gevolg en usb is geinstalleerd via rufus zo naar iso

moet ik nu nog proberen in de bios van de pc te geraken voor dat die de usb aanpakt bij het opstarten

want als ik de usb insteek als de pc opstart knippert de usb soms wel maar pc loopt nog steeds vast en dan doet de pc niets meer en moet ik hem uitzetten door een 10 sec op de power knop te drukken 

wat moet ik nog doen  ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.