Ga naar inhoud

Vind het AVG programma niet meer terug in mijn programmas

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een goede week geledenhad ik ook reeds problemen op de rubriek andere sofware met als titel Een onbekende melding op mijn scherm. Ik had toen alle voorgestelde handelingen uitgevoerd en heb toen oa AVG terug geinstalleerd. Nu krijg ik de melding dat AVG niet in orde is zie bijlage en dit staat ook bij beveiligings waarschuwing Windows. Wanneer ik een updating wil doen gaat het niet. AVG is ook in het Engels geinstalleerd weet niet hoe dit kan.

Hoe kan ik nu die AVG verwijderen want hij staat nergens ook niet in de lijst bij C Cleaner.

Alvast bedankt

post-1068-0-86275300-1453811138_thumb.jp

post-1068-0-58401000-1453811153_thumb.jp

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hallo

Juist nog iets gevonden. Wanneer ik naar het configuratie scherm ga  en dan programmas verwijderen en ik op klik klik naar VGA dan komt dit scherm te voorschijn maar dat is van 2013.

Misschien kan dit jullie helpen. Heb het nog niet verwijderd

mvg

post-1068-0-52834400-1453811920_thumb.jp

Geplaatst:

Hallo Asus

Bedankt voor de info. Nog een vraagje. Heb AVG verwijderd . Maar wanneer ik via configuratie scherm terug gaat dan staat het avg programma er nog op zie bijlage. Wat is dat voor een programma en mag ik het daar verwijderen. Wanneer ik dat weet kan ik avg terug installeren

mvg :)

Geplaatst:

Die Visual Studio mag je verwijderen: wanneer er bij de installatie van je nieuwe AVG een nieuwe versie van Visual Studio nodig blijkt te zijn wordt deze automatisch opgehaald en mee geïnstalleerd.

Geplaatst:

Hoi

Twee maal avg geinstalleerd en alles leek er op dat het zou lukken maar opeens verscheen het bericht dat u ziet in bijlage. De eerste maal heb ik nogmaals avg verwijderd met het programma.

mvg

post-1068-0-61294000-1453893370_thumb.jp

Geplaatst:

Laat er de Remover eens terug op los.

Nadien controleer je via Computer -> C: -> Program Files en via Computer -> C: -> Program Files (x86) of er een map AVG aanwezig is ... indien deze map aanwezig is, mag je ze verwijderen (rechtsklik erop en kies dan voor Verwijderen).

Herstart de PC en check of het installeren van AVG dan succesvol kan uitgevoerd worden.

Geplaatst:

Hallo Asus

Nogmaals verwijderd. Maar het laatste voorstel is mij niet duidelijk. Kunt u mij de handelswijze eens simpel uitleggen hoe ik dit moet controleren . En welke handeling ik moet uitvoeren. Sorry maar ik begrijp het niet.

Alvast bedankt voor je begrip

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.