Ga naar inhoud

Toetsenbord doet het niet?


Xiintiao

Aanbevolen berichten

Hallo!

Onlangs heeft mijn laptop een beetje pech gehad door vloeistof (water) maar hij is weer tot leven gekomen na bijna een week uit hebben gestaan en de batterij heeft 72 uur in de rijst gelegen. Vandaag heb ik het voor het eerst aangedaan om te kijken of het nog werkte.

Het opstarten gaat steeds beter, maar wel blijft de mousepad soms vast zitten en doet het toetsenbord het dus niet. Ook heb ik een week of 3 windows 10 erop zitten. Het rare is, dat er wel allemaal uitzichzelf allemaal cijfers en tekens word getyped dus lijkt mij dat het toetsenbord niet (helemaal) stuk is?

Het gaat om een HP pavillon G7. Iemand misschien een idee hoe ik dit zelf eerst kan oplossen voordat ik wel misschien 50€ +/- moet gaan betalen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Xiintiao,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Je topic werd verplaatst naar Hardware algemeen, zo blijft het forum overzichtelijk.
 

Je zou het nog kunnen proberen met een bedraad USB-toetsenbord, maar vanop afstand valt hier weinig aan te doen: dit wordt sowieso een klusje voor een PC-hersteller.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.