Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

 

Sinds een 10-tal dagen komen al mijn mails meermaals binnen, tot 3-4x.

 

Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd, en ik werk nog steeds met hetzelfde e-mailprogramma, nl. Windows Live Mail.

 

Ik heb al eens op het internet gekeken naar een mogelijke oplossing, maar niets gevonden.

 

Ik heb ook niet bij mijn instellingen iets gewijzigd voor een kopie op de server te bewaren of dergelijke.

 

Kan iemand mij verder helpen aub?

 

Mvg

Kenny Ve

Geplaatst:

Controleer eerst eens je webmail; verwijder daar alle mails die je niet nodig hebt.

 

Lost dat niks op voer dan onderstaande uit.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
 {00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC};c
C:\Program Files\Ask.com;fs
{8e41e543-e069-4197-8608-e8b4c2f75747};c
C:\Program Files\wellgames;fs
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
C:\Program Files\AVG Secure Search\19.2.0.326\AVG Secure Search_toolbar.dll;f
{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440};c
ApnUpdater;s
vProt;s
{F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1};c
vToolbarUpdater19.2.0;s
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8e41e543-e069-4197-8608-e8b4c2f75747}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
""=-;r
"ApnUpdater"=-;r
"vProt"=-;r
C:\0a77c061512f0cb81a934c;fs
C:\Program Files\Common Files\AV;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Beste,

 

Het voorgaande probleem doet zich weer voor, is er een specifieke reden waarom dit zich nogmaals voor doet?

 

Heb het 'zoek.exe' programma terug gestart maar dit doet niets meer..moet ik een vernieuwde versie krijgen?

 

Mvg

 

Kenny Ve

Geplaatst:

We hebben nog geen reactie gezien op bericht 5 ... dus kan het ook nog niet opgelost zijn. Via het logje van zoek.exe zouden wij eventueel een oorzaak hebben kunnen achterhalen. Misschien heb je wel uitgevoerd wat er gesuggereerd werd, maar het resultaat ervan hebben we nog niet kunnen bekijken.

 

Start eens opnieuw met een logje van RSIT (zoals aangegeven in bericht 2), dan kunnen we de actuele toestand van de PC bekijken.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.