Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Sinds enkele dagen kan ik m'n gelezen mail niet meer uit Windows Live Mail verwijderen.  Die blijven in het Postvak In staan.

 

Als ik op verwijderen klik, verschijnt er 'er is een onbekende fout opgetreden'. Nadien sluit ik dit venster.  Opnieuw proberen levert telkens dezelfde melding op.  Als ik echter op de betreffende mails in m'n Inbox klik, verschijnt er nadien 'kan bericht niet vinden', maar het staat wel nog steeds in de lijst bij Postvak In.

 

Op dezelfde PC, via dezelfde Windows Live Mail, heb ik ook een 2de emailadres.  Hier lukt het verwijderen van de gelezen mails wel zoals vroeger.

 

Qua aanpassingen is de laatste tijd niets gebeurd, dus zie niet echt een verklaring.

 

Kan iemand me verder helpen,

 

Alvast bedankt

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Beste,

 

Dit betreft een Telenet-account

 

POP (is ook zo bij m'n ander account en dit werkt wel)

 

Gebruik normaal nooit webmail.  Daarnet even getest, daar kan ik ze wel normaal wissen...

 

Grt

Geplaatst:

Vreemd dat één bepaald account in WLM dat probleem heeft.

 

Sluit alle openstaande toepassingen.

Kijk eerst eens of het herstellen van WLM het probleem oplost.

Ga naar start-> programma's en onderdelen.

Scrol naar Windows Essentials en klik er met de rechtermuisknop op, kies verwijderen/ wijzigen.

Kies dan herstellen.

Herstart de computer.

Geplaatst:

Ik heb dit zonet geprobeerd, probleem is niet opgelost, integendeel:

 

Ik kan m'n WLM helemaal niet meer openen.  Als ik dubbelklik op WLM, komt er eerst 'De Windows Live Mail - database wordt hersteld'

 

Nadien 'Windows Live Mail werkt niet meer.  Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is.  Hierna kan ik enkel klikken op 'programma afsluiten'

 

Na afsluiten nog exact hetzelfde probleem...; ook als ik computer opnieuw opstart, blijft dit hetzelfde...

Geplaatst:

We gaan eerst kijken of malware voor problemen zorgt.

 

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
 {0B65DCC9-1740-43dc-B19C-4F309FB6A6CA};c
C:\found.000;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.