Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lijkt er dus op dat mijn harde schijf een probleem heeft , maar ik weet niet wat precies.

Ik vroeg me af of iemand me hierbij zou kunnen helpen. Ik heb het windowsprogramma Crystaldiskinfo geïnstalleerd

en dit was het resultaat : 

post-30921-0-22218800-1454098404_thumb.p

post-30921-0-94631700-1454098404_thumb.p

post-30921-0-37009200-1454098405_thumb.p

Geplaatst:

Voer eens een schijfcontrole in Windows uit:

Open de verkenner en klik met rechts op de gewenste schijf / partitie.
Kies in het menu onderaan voor eigenschappen en open dan de tab extra.
Bovenaan bij foutcontrole klik je op nu controleren.
Vink beide vakjes aan en klik op start.

55d4c0f16aa0f-CHKDSK_schijfcontrole.jpg

Dan krijg je de melding dat de schijf in gebruik is en ook de vraag om de controle uit te voeren bij de volgende opstart.
Klik hier op ja, sluit alle openstaande programma's en herstart de pc.

De schijfcontrole zal nu worden uitgevoerd alvorens Windows opstart, je kan op deze manier alle partities checken, in jouw geval zijn dit dus de C- en de H-partitie.

Nadat je dit alles hebt uitgevoerd mag je CrystalDiskInfo opnieuw uitvoeren en de afbeelding ervan posten.

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.